Just nu..

Hej, har helt glömt bort att blogga idag, kom på det imorse men sen kom jag nog att tänka på något annat så det blev inte av. Menmen, kom hem för en stund sen har varit på årsdagskalas för min farbror som inte blev av igår eftersom det blev strömavbrott. Just det, jag hann ju inte blogga igår kväll för bredbandet funkade inte, så kanske borde berätta från igår till och börja med så att ni hänger med ;) Strömmen försvann ungefär klockan halv 5 och kom tillbaka vid 9 kanske, snacka om att man blev glad! Men såklart försvann den ungefär efter en kvart så kom den inte tillbaka förens halv 11 nånting. Sen plötsligt vid 7 ungefär så kom min älskade kusin och farbror, så då fick man lite roligare, vi spelade monopol, såg film och lite.. a, sen åkte dom hem och då gick jag och la mig för det fanns ändå inte så mycket att göra. Men åter till idag, pappa är typ sjuk eller nånting och har varit det i en vecka nu, så då blev han lite orolig, så då åkte vi till sjukhuset. Efter det åkte vi till flygplatsen nånstans och skulle se när en bekant skulle hoppa fallskärm, men det tog sjukt lång tid, och samuel var på kalas hos en kompis så vi var tvugna att åka och hämta honom så vi fick tyvär inte se när hon kom när. Sen direkt till nästa födelsedagsfest, hände inte så mycket.. vi åt, kollade på gamla foton, fika, gick ut och tog med kusin och bror, och ja typ så. Yes, det var dagen, bloggar nog inte mer ikväll så godnatt! :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0