Oups :o

Har inte hunnit blogga någonting idag, har haft fullt upp. Men jaa, vad har jag gjort idag ? Jo, vaknade upp vid nellie, efter en kvart vaknade nellie sen låg vi och snackade och lite, sen läste jag twilight för henne, gillar inte twilight :( Sen gick vi ner och åt frukost och såg på tv, sen kom pappa och bror o hämtade mig så åkte vi till grynge. Där spelade jag och kusin och samuel (bror) monopol, sen gick vi och badade fast de var kallt :o sen spelade vi monpol igen sen åt vi och lite.. så kom inte hem förens nån timme sen. Så a, Imorgon ska jag typ till lummelundagrottorna :s vill verkligen inte! Men jag får väl se.. yes, men vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0